torstai 15. joulukuuta 2016

WHAT'S UP

Mitä mulle kuuluu? Ihan älyttömän hyvää. En muista koska olisin viimeksi ollu tosissani näin onnellinen. Mulla ei oo (vielä) minkään näköistä koti-ikävää, mitä mä ihmettelen kyllä. Mulla on tosi lepposia päiviä, tänään oli ainut päivä ku mun piti herätä 7.30 ja saattaa M bussipysäkille (joka sijaitsee siis meidän etupihalla). Päivät koostuu perus pyykinpesusta, lasten kuskaamisesta, ja ruoan teosta. Eli samaa hommaa mitä mä kotonaki oon tehny, mutta vaan kolminkertasena. Ja täällä mä saan rahaa tästä, kotona en:D Eli kyllä, mä viihdyn täällä ihan älyttömän hyvin.
Oon saanu pari uutta kaveriakin, ja oltiinki viime viikonloppuna Princetonissa käväsemässä kunnon kotibileissä, oli ihan sikasiistiä :D Mun kaverit on kaikki Saksasta (yllättäen, musta tuntuu et 97,5% aupaireista on Saksasta), ja mäki luulen et osaan pian puhua Saksaa paremmin ku Englantia.

Lea ja Johanna <3
 Eilen meillä oli Starbucksissa tapaaminen muitten kaupungin aupaireitten kanssa (mun snäppikaverit on varmasti huomannu jo mun starbucksin yliampumisen..), ja oli tosi kiva nähdä uusia naamoja. Hirveesti en muitten kanssa jutellut, kun hölötin koko ajan koko Saksa-porukan kanssa. Meillä oli myös eilen ''Secret Santa'' lahjanvaihto, eli jokanen ostaa max $10 jotain, ja lahjoja vaihdetaan. Mä sain sitten Johannan lahjan missä oli suklaata, sellainen outo päänhieromisjuttu ja piparminttutanko. 
Vaihdettiin sitten salaa Johannan kanssa lahjoja, kun se sai sellasen pienen termarin ja sillä oli sellanen jo, ja mulla ei:D 
Tänään menin sitten 8.00am takas nukkumaan, kun väsytti ihan älyttömästi. Heräsin 10.35 siihen et Johanna laitto viestin että on 10 minuutin päästä täällä, en mä tietenkää muistanut et sovittiin et tehdään täällä mun kotona lounasta. Noh, saatiin lounas sitten tehtyä ja mulla alko työt 12.30 millon Johanna sitten lähti. Kävin hakemassa lapset 3.45pm koulusta, ja tehtiin dinner etc, ja olin off 7.30. Nyt kello on 8pm, ja odotan et Johanna ois off, koska mennään starbucksiin juoruumaan (lol).
Ensimmäinen terveellinen lounas koko aikana kun oon täällä ollut:D
Oltiin myös sunnuntaina outlet-mallissa puolen tunnin ajomatkan päässä. Meinasin seota kun astuin Victoria's secretin outlettiin. Ostin rasvan, puhelimenkuoren ja kaks isoa tuoksua joiden yhteishinta oli $17 :D + ostin Guessilta korupaketin mikä sisälsi korvikset, rannekorun, kaulakorun ja 2 sormusta, koko paketti makso noin $10. 

 Vaikka mulla ei koti-ikävä olekkaan, niin kyllä mulla on ikävä mun ystäviä. Niitä jotka tietää musta kaiken, eikä tarvitse ruveta vieraalla kielellä selittämään jotain tosi hankalaa asiaa :D Onneks on facetime, ni pysyy vähän järjissään. Soittelen Suomeen melkeestä joka päivä, Iina just eilen rupes valittamaan et soittelen koko ajan:D Äiti ja Irma, on mulla teitäkin ikävä <3


Dunkin donuts, mun herkkä kohta!
Tässä varmaan kuulumiset tältä erää, aattelin tehdä (jos muistan) huomenna sellasen day with me- postauksen, et vähän hahmottaa mitä mä täällä teen ja kuinka kauan tms :)
All good everything!
<3 Nelly

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti