sunnuntai 4. joulukuuta 2016

Training school & NY tour

Koululla oli ihan älyttömän kivaa. Tutustuin ihan mahtaviin ihmisiin eri puolelta maailmaa. Mun huonekaverit oli Braziliasta, Itävallasta, ja Englannista. Meillä oli ensiapukurssi, ja käytiin paljon kaikkea lapsiin liittyvää läpi.
Mun hostperhe oli ostanut mulle tän yllätykseksi :)

Joka päivä. Joka aamu. Joka lounas. Joka ilta. Aina vaan pizzaa.



Oltiin yks ilta porukalla pelaamassa biljardia ja juomassa punaviintä :D
Torstaina oli manhattan tour, jonne mentin kahen meksikolaisen kanssa. Lähdettiin kesken tourin, koska oli kylmä ja tylsää. :D Päätettiin mennä omia reittejä. Mä juoksin saman tien victoria's secrettiin, ja ostin uuden meikkipussin. Käveltiin ympäriinsä ja käytiin Rockfeller centerillä ihastelemassa jouluvaloja.


Hengailtiin Times Squarella, hävitettiin toisemme Sephorassa, syötiin ihan sairaan hyvää pizzaa, ja naurettiin. Siinä oli meiän NY tour. :D Oli tosi kivaa ja oon niin onnellinen et löysin tällaset kaverit.
Perjantaina lähettiin bussilla kohti Newarikin kenttää, kun osa porukasta lähti lentokoneella kohti Californiaa. Mun hostäiti nappas mut kyytiin 12.00, ja tapaaminen oli niiiiiiin ihana!!! Ihan turhaan jännitin. 
Sitten tultiin kotiin, omg tä talo on aivan jäätävän kokonen. Eksyin ekana päivänä. :D Mulla on tosi kiva huone, iso vaatehuone ja iso kylppäri. Nä ekat pari päivää oon vaa hengaillu, käyny targetissa (omg i'm in love!!!!!), tänään oltiin kauppakeskuksessa hakemassa mulle sim kortti, ja samalla shoppailin vähän ja ostin vihdoin uudet Niket. Ne oli alessa $59,99 joten annoin itteleni luvan ostaa ne. Huomenna mulla alkaa työt, 10.30pm-7.30pm. Joten nyt täytyy lopettaa tä kirjoittaminen, kello alkaa olemaan 9pm ja mun pitää hakea pyykit koneesta, ja mennä nukkumaan. 
Joten hyvää yötä Amerikasta, ja pian huomenta Suomeen. 
<3 Nelly


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti