perjantai 23. joulukuuta 2016

ALMOST CHRISTMAS

Heippa kaikille! Oon joka päivä unohtanut ton day with me- jutun, joten teen sen sitten kun muistan:D Joulua täällä vietetään vasta 25 päivä, joten huomenna on meillä ihan normaali päivä. 
Mistäs alottaisin? Päivät menee tosi nopeeta, ku oon löytäny kavereita. Yks päivä oltiin kolmen kaverin kanssa mall:issa shoppailemassa, jonka jälkeen mentiin cheesecake factoryyn. Se oli virhe, koska rakastuin niihin juustokakkuihin :D Onneks ne oli sen verran kalleita että ei tuu joka päivä syötyä, ne oli joku 8 dollaria. Sen jälkeen mentiin keilaamaan, ja se tunnelma oli jotain aivan sanoinkuvailematonta. Tuntu ku ois itse jossain leffassa minkä on joskus nähnyt. Koko paikka oli niin amerikkalainen kun vaan voi olla. 



Vaikka kuinka kovaa väitän etten oo ostanut paljon mitään, niin kyllä mä nyt vaan on ja se on myönnettävä. Samana päivänä kun oltiin keilaamassa, abercrombiella oli kaikki -50%. Tottakai mä innostuin ja sain luvan (itseltäni) tuhlata. Musta on tullu nyt vuoden sisään kyllä vähän pihimpi, joten kiltisti kiikutin vaan uudet juoksutrikoot ja collegepaidan kassalle. Ja vaikka äiti ei millään varmasti usko että mä tarvisin ne, niin kyllä tarvitsin. En käytäkkään muita housuja enää :D
Ostin myös itselleni aikasen joululahjan, nimittän Michael Korsin laukun (<3x1000). Sanoin jo monta kuukautta ennen kun tänne tulin, että korsin laukun mä aion jossai välissä ostaa, koska Suomessa voin vaa unelmoida siitä hinnan takia. Löysin sitten tj maxxista alesta just sen minkä halusin, hintaan $129,90. Seriously, ovh oli 300. Ei tarvinu montaa minuuttia miettiä että ostanko :D


Ei oo kyllä kauheen jouluset tunnelmat täällä. Tänään on ollut +10, ja ulkona selvii kevyellä takilla helposti. Ostin tänään myös itselleni toisen joululahjan, nimittäin bikini challengen. Siihen sisältyy ruokavalio + treenit, ja puhelimeen on oma sovellus. Ihan älyttömän hyvä, koska se on enemmän sääntö kun poikkeus että täällä lihoo, ja mä en halua sen tapahtuvan mulle.

Toi jätskipurkki on yli 1,5 litraa, Suomessa maksaa litran jätskipaketti 3-4€ joten tä on jo puoli-ilmainen. :D 
 Alapuolella olevassa kuvassa on mun tän illan ohjelma, mukamas terveellisiä naposteltavia koska musta tuntuu että mulla on koko ajan nälkä ja tekee mieli makeeta. Yritän juoda paljon vettä ettei tekis mieli mitään :D Sunnuntaina on pitkä päivä, kun kierretään kuulemma kaikki mummot ja vaarit ja koiranulkoiluttajat läpi. En oo ikinä oikeen ollut mikään jouluihminen, joten mun puolesta tä vois olla ohi jo.
P.S, oon melkeen kuukauden ollut täällä jo. Mihin tä aika menee?! 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti